نگاشته شده توسط: diplomat52 | دسامبر 28, 2008

شیطان پرستی و هوی متال!!!

دیروز یک بحثی داشتم با یک بزرگوار بحث که گفتگو بهتر است نامش را بگذاریم

ایشان طرفدار دو آتشه گروه هوی متال و اذنابش بودند 

و وقتی که من تاریخچه این گروهها و شمای اولیه پیدایش آنها را برایش شرح دادم و بوی یاد آور شدم که

این گروه ها متعلق به فرقه های شیطان پرستی وخرافه میباشند و هدفی جز پافشاری بر خرافات و چیزهای پوچ ندارند

با تاکیدی موکد بر روی حرفش پافشاری میکرد و میگفت که نه اینها هیچکدام شیطان پرست نیستند و……

توجه شما را فقط به این عکس جلب میکنم

اگر این دایره و ستاره احظار شیطان نیست پس چیست چرا باید مراتب منزلت و جایگاه انسان و شیطان و طبقه بندی آنها در لوح معرفی جایگاه اعضای گروه هوی متال و مرتبه شخصی هر کدامشان اینگونه فاش درج شود؟

من که اصلا سر از نه آهنگها این گروه در میارم ونه از مرام و مسلک این جماعت چیزی رو بر میتابم

فقط در حیرتم چرا بعضیها اینطوری از یک چیزایی دفاع میکنند که اصلا ازش خبر ندارن و وقتی هم بهشون میگی نمیخوان قبول کنند.

Responses

  1. واااای! خدا نصیب نکنه بخوای با این متال بازها در مورد این به اصطلاح موسیقیشون بحث کنی!
    من یه سری دوست این مدلی تو دانشگاه داشتم! شکر خدا کندم ازشون و خلاص شدم!… اصلاً یه مدلی بودن همه شون! یه مقادیری خل وضع!! تازه جالبه یه خصومت خونی هم با رپر ها و طرفدارهای رپ دارن!
    اینا میگن اونا بدن، اونا می گن اینا بدن! D:
    .
    .
    این هم سندش!!

    http://blog.360.yahoo.com/blog-Xzit1jg1fqqwYgeZFlhUIpU81NYlFw–?cq=1&p=58#comments

  2. بعله!!!
    ن یه صفحه کامنت گذاشتم که وقتی فرستادم غیب شد!!!!!
    .
    .
    لب مطلب:
    این متال بازها همه شون قاطی دارن!!!!
    جالبه خودشون برای خودشون عقاید هم دارن و دوست و دشمن دارن! با رپرها هم کارد و پنیرند… اینا می گن اونا بدن، اونا می گن اینا بدن!!! D:

    این هم یه نمونه اش:

    http://blog.360.yahoo.com/blog-Xzit1jg1fqqwYgeZFlhUIpU81NYlFw–?cq=1&p=58#comments

  3. آیا من سرکارم؟!؟!؟!
    هی کامنت بذارم هی فرستاده نشه؟؟!؟!!!
    اصلاً دیگه نظرم رو نمی گم!!!!

    این یک کامنت خالی می باشد!

  4. عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    از اول (اسمایلی بچه با پشتکار!):
    .
    .
    .
    بعله!!!
    من یه صفحه کامنت گذاشتم که وقتی فرستادم غیب شد!!!!!

    لب مطلب:
    این متال بازها همه شون قاطی دارن!!!!
    جالبه خودشون برای خودشون عقاید هم دارن و دوست و دشمن دارن! با رپرها هم کارد و پنیرند… اینا می گن اونا بدن، اونا می گن اینا بدن!!! D:

    این هم یه نمونه اش:
    .
    .
    .
    نتیجه: آدرس وبسایت رو که میذارم وردپرس رم می کنه!!!!!!
    واسه همین بمانید در خماری نمونه مذکور D:

  5. سلام دوست عزیزم خوبی
    دعوتت میکنم به جمع نویسندگان مجله الکترونیکی تلویزیون و سینما بپیوندی خیلی عالی میشه باشی و باعث افتخار حضور شما
    اگه میپذیری لطفا ایمیل یاهوت رو بده تا تو چت بت بگم آینده مجله رو که خیلی وضع خوبی خواهد داشت
    که تو بخش عکس ما فعالیت کنید
    راستی من دوشنبه ساعت 7 شب آنلاین میشم بیا حتما باهم حرف بزنیم
    northwind_hj@yahoo.com

    jewelintv.blogfa.com

  6. واي ديگه اه اه چه خبر شونه و من اصلا متال گوش نمي دم

    ااا راستي درد اين كامت گذاري يه بارم منو گرفته بود هر چي

    ميزدم دود ميشد ميرفت هوا !!!

    بايد بهتا تبريك گفت موفق شدي !!

  7. من که هیچ وقت نه موسیقیشون رو درک کردم
    نه خودشون رو و نه رفتارهاشون رو
    اصلا» تحمل ندارم یه دقیقه هم موسیقی متال رو گوش کنم.

  8. اخه شما که متال رو درک نمی کنین چرا در موردش نظر میدین من طرف دار متال هستم شیطان هم نمی پرستم برام هم مهم نیست خاننده هاش چی میپرستن

  9. یک سریشون فقط به خاطر پول اینکارارو میکنن یک سریشون هم واقعا به satanism عقیده دارن . اکثر متعصباشون مال کشورهای اسکاندیناوین (سوئد و فنلاند ومخصوصا نروژ ) هدفشون هم درست پوچ انگاری این دنیاست وعقیده دارن درست مسیحیت همزمان با طاعون وارد کشورای اروپایی شده البته منظورم وایکینگاشونه. و همانند طاعون جز اینکه باعث شده جامعه به انحطاط کشیده بشه و به جز بدبختی فایده ای نداشته . همچنین خودشونو نوادگان وایکینگها می دونن و قصد دارن انتقام خون اجدادشونو از مسیحیون بگیرن برای همین خیلی کینه از مسیحیون به دل دارن و هرساله دهها کلیساهای تاریخی در این کشورها سوزونده میشه .

  10. جناب نويسنده شما كه ميگيد :
    من که اصلا سر از نه آهنگها اين گروه در ميارم ونه از مرام و مسلک اين جماعت چيزي رو بر ميتابم
    چرا مياي اظهار نظر ميكني ؟؟؟؟
    جنابعالي در كل 10 تا لايريك ترجمه شده ي متال رو از اينترنت گرفتي كه بخواي درباره معنيشون قضاوت كني ؟؟؟
    اصلا 10 دقيقه متال گوش دادي كه بخواي درباره تاريخچه اش هم حرف بزني ؟؟؟
    اكثر موزيسين هاي بلك متال بله ضد مسيح هستن بله درسته شما فقط نيمه خالي رو ميبينين ولي ما white metal هم زيادتر از اينا داريم … خودت حرفه اي گوش مدادي متوجه ميشدي
    اصلا برو دو تا بيوگرافي بخون
    مثلا برو بيوگرافي مگادث رو بخون با لايريك هاش با ترانه هاش با يه موزيسين راك درباره موسيقيشن بحث كن با يه متخصص
    رو اهنگ هاي متاليكا رو ببين
    ريف هاشون رو دقت كن
    سولوشونو بين
    برو اهنگاي زاك وايلد رو گوش كن ببين درباره ي چي ميخونه
    بعد اظهار نظر كن و يه مطلب تويوبلاگت با اين تيتر بزار
    تا ديروز متال رو نمي شناختن شوك كه پخش شد همه شدن منتقد !!!
    خوبه والا !!!!!!
    درد مملكت ما اينه ديگه !!!
    متاسفم براتون كه نه تنها خودتون هيچي نميفهمين بقيه رو هم توي جهل خودتون گرفتار ميكنين !
    شما هم كه توي دانشگاه يه عده جلف رو ديدين كه اداي متال بازي رو در ميارن زود قضاوت نكن
    يا اگه از تيپشون خوش نمياد بيخودي متال رو درگير نكن
    اينو يادتون باشه اسكناس پنج هزار تومني تا نخورده رو تو قلك بندازي صدا در نمياره ولي اگه سكه 5 تومني بندازي توش صدا درمياره اين سكه پنج تومنيا همون ادمايي هسن كه ظاهر بازن
    كي از خواب بيدار ميشيم من نمي دونم خدا ميدونه !!!
    وب من ميتونه براي كسب اطلاعات بيشتر مفيد باشه
    =====================================
    دیپلمات:
    من نظر خودمو دادم در ضمن برای نظر شما هم احترام خاصی قائل هستم

  11. جناب ديپلمات عزيز
    سلام

    فك نكنم شما صلاحيت بحث درباره اين سبك رو داشته باشيد !

    شما يه عكس و يك مطلب يك جا به چشمتون خورده.و براي تنوع وبلاگتون اونو اينجا پست كردين

    واقعا براي شما و همينطور اون دوستاني كه در انجمن لاست هستن و ، نمي دونم به چه منظور (flattery) براي پست شما كامنت زدن ، متأسفم

    جناب ديپلمات با اين كارتون يك بار ديگه ساده لوح بودن خودتونو (با استناد به پستهايي كه در انجمن لاست زده ايد) ثابت كرديد.

    من از اون دوستتون كه شما براي اثبات اشتباهش اين مقاله رو نوشتين ، خواهشمندم بياد و نظر خودشو باز گو كنه
    نميشه يه طرفه پيش قاضي رفت.
    من از maxi,HoDa واقعا دلسرد شدم ! البته به شخصيت حقيقيشون كاملا احترام مي ذارم

    اينكه يه نفر نظراتشو بياد بي پروا بيان كنه ، كاملا دور از آدابِ

    من قبول دارم بعضي از سبكها واقعا نا متعارف هستش
    ولي نبايد همه چي رو باهم جمع بست !
    از zodiac عزيز هم تشكر مي كنم

    اين كامنت كمي شديدتر از يه كامنتِ انتقادي بود.
    ولي من با تمام احترام به ديپلمات و بقيه اعضاي انجمن لاست
    نظرمو بيان كردم.
    =================================
    دیپلمات:
    نظر شما هر چی که باشد از ساده لوح گرفتن بنده تا مخالفت با این پست بنده مورد احترام بنده است

  12. بازم شما هيچي نفهما شروع به شر و ور گفتن كردين
    بابات با مامانت كارد و پنير نيستن
    ميام اون زبون جوادتو از حلق كثيفت ميكشم بيرونااااااا
    انقد راجع به چيزي كه نميدوني زرزر نكن
    حروم !!!!!!!!!!
    ====================
    دیپلمات:
    اگر من در رابطه با چیزی که نمیدونم اظهار نظر کردم وبقول شما زر زدم
    شما هم در مورد چیزایی که نمیدونستی هم یکمی به بیراهه رفتی

  13. You now something? … Shut the hell Fuck Off
    ======================
    دیپلمات:
    تو هم یک چیزی میدونی؟
    نه نمیدونی
    پس تو کفش باش چون قدرت درکش رو نداری

  14. مي دونم اين نظر رو حذف مي كني پس:

    مادرتو گاييدم كس كش عمه خراب كس ده مادر بزرگ .
    كير پدرت تو كس خانومت.
    كير منم باهاش
    كيرم تو ديپلمت
    كيرم تو اون محيط گندي كه تو توش بزرگ شدي. كيرم تو عقايد تو و امثال تو.
    كيرم تو دلمشغولي هاي روزانت.

    گه چيز ديگه اي خواستي بگو تعارف نكن . كير من به مه ي اين ها ميرسه …

    با تشكر …
    =============================
    دیپلمات:
    میگم ها لطفا از چیزی که نداری خرج نکن
    چون اگر از چیزی که میداشتی میخواستی خرج کنی
    میومدی و جرات میکردی (شما بخوانید خایه میکردی) و ایمیلتو میذاشتی
    منتها انقدر ابله و بی اطلاع هستید که خبر ندارید وقتی توی ورد پرس کامنت میذارید
    هزاری هم ایمیل نذارید و اسمتون رو عوض کنید
    ورد پرس آدرس آی پی تون رو برای من نمایش میده و حفظ میکنه
    میومدی مثل بقیه اسم وآدرست رو میذاشتی و اطلاعات ورفرنس میدادی که آقا من اینو
    میدونم وتو دیپلمات داری اشتباه میکنی
    نه اینکه سریع از آبرو و چیزایی که نداری بیای وخرج کنی
    در ضمن اشتباه کردی من کامنتت رو بدون سانسور میذارم همین جا تا همه بببینن
    که چه سخنان نغزی رو بکار بردی وادب خانوادگیت رو چطوری خرج کردی
    اینم آدرس آی پی شما :
    85.185.107.251

  15. You are all sons of bitches

    کسکش های عوضی وقتی چیزی راجع به موسیقی متال نمیدونید خفه شید.
    من نمیدونم چه خصومتی با متال دارید. عزیزم بشین سر جات دیگه چرا بند میکنی؟ نکنه مادرتون رو گائیدن؟!
    ========================
    دیپلمات:
    من اینجا یک پست زدم ونظرمو گفتم
    منتها آقا ساسان نمیدونم چرا شما هم نظرتون رو بیان نمیکنید
    و در عوض تربیت خانوادگیتون رو بنمایش میگذارید؟

  16. سلام جناب ديپلمات
    از اونجايي كه فحش هيچ چيز و حل نميكنه
    ميخواستم خدمتت توضيح بدم
    من وبلاگي دارم در مورد شكل + و درست متال
    سري به وبلاگ من بزن
    دز ضمن از اونجايي كه 99% افراد با Dial Up وصل ميشن به اينترنت Ip اون بابايي كه در آوردي به دردت نميخوره چون ip اون هر دفه وصل ميشه يه چيز خاص هست
    من حاضرم قانعت كنم و با هم بحث كنيم ، اگه قابل بدوني
    ===========================
    دیپلمات:
    من مخلص هر چی آدم منطقی و چیز فهم هم هستم حتما مزاحمتون میشم
    و مطمئن باشید که مشتاقم که اطلاعتم در این مورد بالاتر بره
    از شما دوست عزیز کمال سپاسگذاری رو دارم
    متشکرم

  17. نمي دونم اين فحشا رو كي نوشته ولي هر كي نوشته ادم اسگلي بوده !!
    من حاضرم نهايت تلاشمو براي روشن كردن افكار شما و دادن اطلاعات به شما بكنم
    ميتونيد از مطالب وبلاگم استفاده كنيد خودمم ميتونم باهاتون قرار چت بزارم يا حتي اگه مايل بوديد شماره همراهمم بهتون بدم خوشحال ميشم بتونم كاري انجام بدم
    منتظرتون هستم
    ============================
    دیپلمات:
    اونها رو ولش کنید هر چی بوده گذشته ورفته دوست من
    مهم اینه که این وسط از هم دیگه چیزی یاد بگیریم
    نیازی به شماره همراه نیست همینقدر که شما اینقدر محبت دارید دنیا ارزش داره
    من باید وقتم رو با شماها هماهنگ کنم بشدت مشتاق شدم وحتما اینکار رو میکنم
    منتظر من باشید روی ایملتون

  18. كساني كه فحش دادن و ميشناسم
    از كوره در رفتن
    شما ببخششون
    البته در مورد Ip نميدونم چقدر اطلاعات داريد ولي با Ip نميتونيد گيرشون بندازيد
    كه تازه اونم كار درستي نيست
    عصياني بودن چون اين 1 ماهه اخير زياد وبلاگ هايي نظير اين ديديم ههمون
    من خودم هم قبلا فحش ميدادم
    ولي ديدم با فحش هيچي درست نميشه
    اگه شما فروتني نشون بدي ، نشوندهنده اينه كه آدم خوبي هستي و باعث ميشه يه بحث داغ با هم داشته باشيم
    با تشكر از شما
    =================================
    دیپلمات:
    گفتم که بیخیال اونها بشوید
    از من فروتن تر رفتن براتون بیارن
    ببین بحث فروتنی نیست بحث منطق است ومن هر جا منطق باشه
    همونجا هستم اگر هم نظرم اشتباه باشه صادقانه میگم اشتباه کردم
    آدمو که دار نمیزنن که؟ میزنن؟
    حالا هم سر یک فرصت خوب بهتون ایمیل میزنم و سعی میکنم اونجا باهم گپی دوستانه
    در این مورد بزنیم

  19. من الان رفتم توي وبم و كامنت شما رو ديدم !
    اگر اجازه بديد اطلاعاتي رو درباره ip بهتون بگم
    اي پي همون طوري كه ميدونيد و اقايي هم توي بالا اشاره كردن شناسه اي هستش كه مشخص ميكنه كي چه موقع اومده و از كدوم نقطه ي دنيا
    در بين كاربران ديال اپ اين اي پي بعد از هر بار ديسكانكت شدن و اتصال دوباره تغيير ميكنه و اين اي پي قابليت شناسايي دقيق محل رو نداره من توي وبلاگم از سرويس وبگذر استفاده ميكنم و مثلا من خودم امتحانش كردم روي خودم و ديدم كه شهر خود ما رو نشون نميده بلكه يه مختصات كلي رو ميده از شهري كه مركز استان هستش و اين اي پي همچنان در حال گردش و تغيير هستش و ممكن هست هر كسي با اين اي پي وارد بشه
    نكته دوم و مهم تر بنده با پنل و امكانات وورد پرس اشنايي دارم چند سال پيش با دوستم كافي نت بودم كه بهش يه وب از وورد پرس باز كرديم و برخي از اين اكاناتشو ديدم انصافا سرويس جالب و كامليه البته صرف نظر از برخي محدوديت هايي كه داشته (البته تا اون جايي كه من ميدونم) و بنده هم اونقدر سفيه و نادان نيستم كه بيام بدون ديس شدن اين كامنت رو براتون بزارم و ايميلم رو براتون بنويسم وبم رو براتون بنويسم كه بهانه دستتون بدم !! اگه قرار بود كه من نسبت به شما جسارت كنم كه نكردم خودمو معرفي نمي كردم و ميذاشتم تو كفش بمونيد من ميتوني با همين ايميل كه نوشتم ان بشم و به صحت اين ايميل پي ببريد و بدونيد تقلبي نيست ولي اون يكي ايميل كه چه ميدونم ساسان چي چي بود مال من نيست
    نكته سوم و مهمتر شما كه زوم كردي روي اي پي ايا زمان ورود كامت به وبتون رو هم ديديد
    حدوداي ساعت7صبح اين كامنتم به دستتون رسيده حالا بطور متوسط يه مقدار قبل هم با وب شما توي گوگل اشنا بشيم و بيايم مطالبتونو بخونيم و نظرمونو بنويسيم اونم نه يك نظر كوتاه ! يه نيم ساعتي حدودا طول ميكشه كه تقريبا ساعت 6.30 دقيقه كدوم دور از محضر خريه كه با اينترنت دايال اپ از ساعت 6.30 صبح كه من اومدم تا 2.30 بعد از ظهر كه اون يكي كامنت رسيده دستتون كه دقيقا 8 ساعت ميشه ان باشه اونم با تلفن خونه كه هر لحظه ممكنه يكي تماس بگيره و ديس نشه ؟؟؟
    ايا جاي تعجب نيست ؟
    اميدوارم نظرتونرو اطلاح كنيد
    من اگر قرار بود اينجور چيزي براتون بنويسم وبم رو هيچ وقت براتون نميذاشتم ايميلم روبراتون نميذاشتم تا بيايد با من در تماس باشيد مثل ساير كسايي كه بهتون بد و بيراه نوشتن !!!
    من باز هم ميگم هر كاري از دست من بربياد من ميتونم بهتون كمك كنم
    ================================
    دیپلمات:
    یک مثل هست که میگه تنها احمقها هستند که حرفشون رو عوض نمیکنند
    اینو بدونید که من احمق نیستم

  20. من اين دوست خوبم رو ميشناسم
    justiceformetal رو ميگم
    هرگز فحش نميده
    همونطور كه گقتم
    Ip هميشه عوض ميشه
    اين دليل نيست
    تازه خودش هم ميتونه به اين فكر كنه كه وقتي با يك Ip دو پست متضاد ميده شما ميفهمي
    سيستم WordPress هم ميتونه اشتباه Ip بده
    از يك سيستم انتظار بي اشتباهي نداشته باشيد
    بيخودي دفاع نميكنم
    ولي به شما بگم
    با وجود اين كه اين دوست عزيزم رو مدت زيادي نيست نميشناسم ، ولي ميتونم بگم هرگز اين كار رو نميكنه
    انقد سواد موسيقيش بالاست كه احتياج به فحش دادن نداره
    در مورد سيستم :
    شايد نتونسته Ip نفر بعدي رو Detect كنه
    فكر ميكنم اشتباه شده
    به نظر من اگه اين كامنت هاي فحش رو هم حذف كني بهتره
    چون زشته رو وبلاگ كسي فحش نوشته باشه
    اونم در اين حد
    شب خوبي داشته باشي
    ==========================
    دیپلمات:
    باشه حتما اونها رو حذف میکنم
    ولی بذارید کمی باشه چون طبق امار سیستم من این مطلب بازدید بالایی داره
    بهتره بقیه دوستان هم اینو ببینن و یکجورایی برای همه مون درس باشه این مطالب

  21. بنده نمي خوام جسارت كنم كه شما دور از محضر احمق هستيد !
    نه !
    ولي جدا من اين كار رو نكردم اي پي هم كماكال در حال تغييره مثلا اين اي پي منو با اي پي هاي ديگه مشاهده كنين فرقشو حتما خواهيد ديد .
    در ضمن من كه اينطوري سعي ميكنم تا قانعتون كنم شايد سوء تفاهم براتون پيش بياد كه به خاطر تهديدي كه كرديد من دارم اينا رو مينويسم اينو خودتون از من بهتر ميدونيد كه شما نه من رو ميشناسيد نه من شما رو با يه اي پي كه دائما در حال تغييره هم ادله اي محكمه پسند محسوب نخواهد شد فقط و فقط تلاش من به اينه كه سوء تفاهم ها برطرف بشه
    در ضمن من ايميلم رو زياد چك نمي كنم كاري از دست من اگه بربياد توي نظرات وب اعلام كنيد ممنون ميشم

    مرسي
    =========================
    دیپلمات:
    نه متوجه عرض بنده نشدید شما
    منظورم این بود که اون یک ضرب المثله
    واون اینطوری میگه که تنها احمقها حرفشون رو عوض نمیکنند
    خوب منم احمق نیستم واگر دلیل محکمه پسندی بشنوم باید احمق باشم که هنوز روی موضع قبلیم تکیه کنم
    عرض بنده این بود نه اینکه شما خدای ناکرده اینطوری میفرمائید
    باشه چشم اصلا چطوره همیجا بحث کنیم
    میدونید برای چی؟
    برای اینکه اینجا این مبحث مخالف شما مطرح شده وبهتره نظرات شما هم همینجا شنیده بشه وروش بحث بشه که اون کسایی که به اینجا رهنمون میشن
    هم چیزی دستگیرشون بشه
    نظرتون چیه؟
    بهرحال اگر موافقید من همینجا شروع میگم وعرض میکنم خدمت دوستان گلم که:
    این عکس رو که در این پست میبینید مسلما من نساختمش حتما اینو قبول دارید دیگه
    نظرتون در رابطه با مباحث مطرح شده در این تصویر چیه؟
    بنظر من بهتره از همین سوال کوچیک شروع کنیم
    بعد با توجه به جواب شما پیش میریم
    قبوله دوستان؟

  22. من حرفامو بالا گفتم براتون موضع منم همينه
    ادامه اين بحث به نظر من تف سر بالاست !!!!!

  23. سلام

    عزيزم اون عكسي كه بالا گذاشتي پر از غلطه … اصلا اون اسم عكس غلطه … هوي متال يه شاخه از متاله ولي اينجا اسم گروه هايي اومده كه اصلا هوي متال نيستن (پس خواهشا اون عكسو بي خيال شيد)
    در ثاني: خب كه چي؟ با اين عكس چي رو اثبات مي كني؟
    نميدونم اصلا با كلمات متال و هوي متال آشنايي داري يا نه؟!
    به اندازه تعداد موهاي سر شما (اگه كچل نباشيد!) ميشه مثال آورد كه «همه ي متال شيطان پرست نيست».
    گروه هايي مثل متاليكا از شما و تموم پيشوايان مذهبي شما مذهبي تر و خدايي تر هستن.
    اگه حرف هاي غير منطقي زده نشه منم حاضرم بحث رو ادامه بدم.
    يه نكته ديگه: متال راهشو خودشو خيلي وقته پيدا كرده شما نميتوني با اين حرفا خرابش كني.

  24. پاسخ شما:
    اون عکس یه مشت چرت و پرت و اراجیفه!
    اون عکس نه بده نه خوبه، هیچ چی نیست، هیچ چی رو ثابت نمیکنه. فقط یه سری اسمه.
    حالا اگه سوال دیگه ای داری بپرس!

  25. آخه ک*ی*ر*م تا بیخ تو ک*و*س ننت !
    تو ک*و*ن*ی اومدی واسه ما موزیک شناس شدی خوبه خودتم میگی من از موزیک متال چیزی سر در نمیارم حالا اومدی جدول نشون میدی که معلوم نیست کدوم حرو*مزا*ده ای ای مثل خودت اونو کشیده !
    چی از موزیک میدونی ؟ تا حالاگیتار تو دستت گرفتی بی پدر و مادر ؟
    بار آخرت باشه ک*و*س کشی میکنی ! حالیت شد یا حالیت کنم ؟
    ک*ی*ر هر چی متال کارو هوی متال و دث متال و بلک متال و کلاسیک متال و دوم متال تو جهانه وسط ک*و*س ننت ک*ی*ر فنچ(آمریکن پای)هم همینطور !
    ک*و*س کش سگ !

  26. کیرم تو آی پی کامپیوترت !
    بچه ننه برو رپتو گوش کن آهنگ کلاه قرمزی دوست داری ؟
    هر چی باشه متال کارا از اون رپرهای بی ادب بهترن که هر کوس شعری از حلق پر از گه شون بیرون میاد مثل هیچکس تریاکی ! بدبخت برو متال و راک ترجمه کن ببین چی میخونن خاک تو سر تو کف موندت کنن زورت میاد که تا حالا متال گوش ندادی !
    همه کامنت گزارها ریدن و شاشیدن تو حلق مبارکت !

  27. metal eshe hame 09364252008

  28. به به
    جقدباادب هستی شما ها
    خیلی لذت بردیم همه فحشها را با جانم خواندم تا مگر چیز بدردبخوری را جب متال بدانم
    از همه دوستان متال باز و ضد متال باز تشکر می کنم

  29. من که تو اون عکس اراجیف اسم گروه black sabbath رو دیدم همون اول فهمیدم که چرت و پرته.
    من خودم حالم از گروه های black بهم می خوره و در عوض عاشق heavy هستم ,
    قرار نمیشه که هرچی رو که دوست نداری رو بیای به همی نشون بدی که این فلان چیز بده .
    من هم می تونم با این پنتاگرام بر عکس آشغال برات اسم گروههای رپ روبیارم .
    واقعا حماقته که اسم گروههایی مثل Metallica – Black Sabbath رو تو این پنتاگرام مسخره ی احمقانه بیاریم .

  30. تا شما و امثال شما هستید امیدی به پیشرفت متال در این چهاردیواری نیس …
    شما بفرمائید در فوروم سریال لاست فعالیتتون رو بکنید لازم نیس واسه ما مهندس موسیقی باشید دوست دیپلمات !!!!

  31. [...] شیطان پرستی و هوی متال!!! « دلمشغولیهای روزانه یک دیپلما… [...]

  32. هوی متال و شیطان پرستی !؟!؟

    باید عنوان نوشته این میبود.

  33. اینجا که نمیشه موسیقی راک رو با صدای بلند گوش داد…چون همسایه ها زنگ می زنن 110 مامور خبر می کنن!!

  34. سلام داشتم دنبال یه مساحبه میگشتم که پیدا کردم و لینکش رو میزارم همتون یه سر بزنید جون مادرتون
    http://www.seemorgh.com/culture/default.aspx?tabid=2084&conid=22256

    آخه چرا فقط ادعا ، دو زار اطلاعات هم خوبه

  35. عالی بود

  36. ای وای خاکبرسر ما ایرانی ها بشه که مملکتمون داره تاراج میره ما سرقبر خالی گریه می کنیم واسه همه متاسفم هرچی سرمون بیاد حقمونه چون همیشه فکر ما مشغول این حرفاست بابا دارن روز روشن خاک مملکتومونو غصب مکنن بعدما سر این چیزا بحث میکنیم با ارزوی موفقیت برای همه شمه انقدر خوبو عزیزین که حیف اید دست خدا بسپارمتون


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

